Ogłoszenie zostało zakończone.

System obsugi reklamacji "ticketowania"

Parametry ogłoszenia:

matborowski  (0/0/0)
 Zlecę
 24000 PLN za całość
 Praca zdalna
 30 dni
 od zaraz
 Ogłoszenie zakończone

Treść ogłoszenia:

Poszukujemy wykonawcy który zrealizuje dla nas system tzw. ticketing - obsługa reklamacji.


Dopuszczamy stworzenie aplikacji od zera lub też moduły / komponenty do gotowego CMS (Joomla, Drupal, Wordpress itp.)



Zasada działania:


FRONTEND


Pod adresem nazwa-domeny.pl funkcjonować ma strona www do której każdy ma swobodny dostęp z podstaowowymi informacjami. Gość wchodzi na stronę i wybiera interesujący go oddział firmy np. Poznań, Katowice itd. po wybraniu lokalizacji przechodzi do formularza tworzenia konta. Po utworzeniu konta który wypełnia i opisuje w nim swój problem oraz wybiera rozmaite opcje (formularz jest walidowany - sprawdza np. czy prawidłowy nr. tel, mail itd.) natsępnie klika wyślij i formularz się wysyła (zapisuje w bazie danych systemu) a użytkownik dostaje maila z potwierdzeniem złożenia.



BACKEND


Mamy 3 rodzaje ról / rodzaju uprawnień użytkowników:


1. Administrator główny - AG: tworzy formularze przy pomocy intuicyjnego narzędzia (jak np. RS FORM PRO Joomla czy eForm, Quform Wordpress) ważne aby był prosty (drag & drop) i miał możliwości stworzenia formularzy. Administrator główny ma też dostęp do CMSa (niezbędne wklepanie kilka informacji na froncie: instrukcja do samego formularza, regulamin, informacje kontaktowe etc.). Widzi wszystkie reklamacje z wszystkich oddziałów. Ma możliwość exportowania wybranych lub wszystkich reklamcji w formatach: CSV, Excell, PDF, XML. Ma możliwość importowania reklamacji w jakimś formacie (np. CSV, XML) które pochodzą ze zgłoszeń telefonicznych czy listownych. Ma możliwość tworzenia / usuwania kont użytkownikom o niższej roli (adminom i userom).


Dobrze aby był też jakiś moduł ze statysytykami widocznymi dla użytkowników backendu który przedstawi w postaci graficznej ilości reklamacji z segmentacją.


Edytor oczywiście WYSIWyG


2. Administrator - podobnie jak AG z tym, że nie tworzy i usuwa kont AG.


3. Szef działu / regionu - na tym etapie nie wiemy jeszcze czy będziemy dzielić na działy czy regiony.


Po złożeniu reklamacji otrzymuje ją na maila oraz widzi wszystkie reklamacje przypisane do swojego działu lub regionu - nie widzi reklamacji z innych działów i regionów. Ma możliwość exportu reklamacji w formatach: CSV, Excell, PDF, XML. Ma możliwość importowania reklamacji w jakimś formacie (np. CSV, XML) które pochodzą ze zgłoszeń telefonicznych czy listownych.


Szef działu / regionu ma też możliwość tworzyć i akceptować konta użytkowników frontendu.


ZAŁOŻENIA TECHNICZNE


1. Najlepiej aby aplikacja działała na normalnym serwerze www (LAMP etc.) bez konieczności kupowania drogich platform czy licencji.


2. Język programowania dowolny, system baz danych preferowany MySQL lub inny powszechnie dostępny.


3. WCAG 2.0.


4.Crossbrowsing dla popularnych przeglądarek desktopowych i mobilnych.


5. Responsywność


6. SSL + bezpieczne przechowywanie przesłanych formularzy


7. Jak wspomniałem dopuszczamy wykorzystanie gotowych CMSów + modułów / komponentów / pluginów lub stworzenie aplikacji od zera. Rozważymy każdą opcję.



Zapraszam do składania ofert. Proszę podawać adres email oraz nr. tel. aby przyspieszyć komunikację.


Możliwa praca zdalna. Forma dowolna (preferowana faktura).


Obowiązkowe przeniesienie praw autorskich.



Praca w zasadzie od zaraz. Proszę podać szacunkowy koszt i czas realizacji.



W przypadku pytań proszę śmiało dzwonić, to preferowana i najszybsza forma kontaktu.



Tagi:
Formularze, Programowanie, Strona www,
Powiadom znajomego
Zgłoś naruszenie regulaminu
Wszystkie ogłoszenia użytkownika matborowski
Załączniki
 
Brak załączników
<< poprzednia < poprzednia w kategorii | następna w kategorii > następna >>


Data dodania
Użytkownik Oczekiwania finansowe
za całość
Termin rozpoczęcia realizacji Komentarz
2018-05-15 22:30:07 blackredstudio
(0/0/0)
12000 PLN 2018-05-22 Witam, zaprojektuję i stworzę podany system przy pomocy Laravela szacunkowy czas: 20 dni tel: 531 640 691 email: team@blackredstudio.com


2018-05-15 08:23:23 bb1980
(0/0/0)
Do negocjacji 2018-05-22 Oferta przesłana w wiadomości.


2018-05-14 22:54:38 rozanowski_k
(0/0/0)
Do negocjacji 2018-05-22 Oferta przesłana w wiadomości.


2018-05-14 14:08:59 finesoft
(0/0/0)
22140 PLN 2018-05-22 Zapraszam, B2B kontakt@finesoft.pl tel. 692 806 475


W naszym katalogu firm znajdziesz 1635 wykonawców w kategorii Serwisy WWW .

Ogłoszenie zakończone. Brak zwycięzcy.